Asal Bukan MU!!




Rilek2..jgn nak pukul aku..
Aku tahu ramai 'die hard' MU kat luar sana..
Aku takde kene mengena ngan gambar di atas...

Bukan apa lately ..byk sgt dengar akronim..

ABU - Asal Bukan Umno
ABAI - Asal Bukan Anwar Ibrahim
TIBAI - Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim

Pasni tak tahu apa yang keluar..kreatif orang kita ni..tp kreatif menjatuh kan orang!!


So aku google..'Asal Bukan MU'...tetiba ..aku jumpa ..dua website di atas...
Seperti yang aku jangka..x dapat sambutan..
4 orang jer 'like' kat dlm FB...
Silap2 individu sama create 4 akaun..hahahahaha..

X payah la nak dok menghasut orang..
Eh..ni aku citer pasal bola tau..
Pasal politik...yg tu tggu jer la PRU..pegi ngundi..baru bole citer..
Setakat nak hu ha hu ha..daftar SPR pon belom.. pergi tgk doraemon jer lah..hehehehe

Senang citer...sokong pasukan sendiri jer dah lah..
Dah diaorang dah sokong MU..suka ati diaorang la..
Buat apa nak hasut2..

Moral of the story..x payah letih2 nak bukak website menjatuhkan orang lain..
x ada orang suka pun..
buat gadoh lagi ada!!

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel