Kemaafan Yang Tertangguh

mesti korang ingat aku nak bercerita pasal anugerah skrin punya drama kan.
oh.tidak..ni aku nak bercerita pasal bola sket.
sapa yang tak wat silap.
namun bila silap tu besar sgt, rasa susah orang nak maafkan.
aku bg contoh la ek.
1: Sharbinee terlepas tangkapan bola masa final piala malaysia baru ni, masalahnya bola tu tak la sesusah drpada bola2 yang dia pernah save sebelum ni.
2: Daudsu terscore gol sendiri masa final piala fa.

tu yg latest2 la.

kalo kenang2 waktu dulu pun ada.

1: baggio x score penalti final world cup, aku rasa tu lah titik mula org mula pk x seme player bole score penalti.
2: Beckham pun x score gak penalti masa world cup x salah aku.

apa pun manusia bkn perfect. kene tau kitaserba kekurangan. kalo wat silap tu, amik la peluang muhasabah diri. x kira la sapa pun, kat mana wat salah. n apa salah kita.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel