Melepasi 8888

Aku bermula menulis blog selepas aku blogwalking, terserempak dgn brader ben kt Erl putrajaya.

Sebelum ni aku rajin menulis dlm ruangan forum utusan malaysia, x pun berita harian di ruangan surat. Dah byk aku komen sana sini, bg pendapat atau pun kongsikan apa yang aku fikirkan.
Ternyata, aku masih baru dlm dunia ni. Terus terang untuk mencapai konsistensi amatlah susah.

Aku x nk bg alasan, tp aku tau sapa aku dan aku x mmpu nak ikut cara org lain. Aku ada komitmen yang aku harus langsaikan. X apa, apa yg korang dapat drpd blog aku, kalo rasa bguna, gunakan lah. Kalo rasa mengarut tggalkan lah.

Apa pun aku x mau yang dikejar x dpt, yang dikendong berciciran.

Anyway pageviews 8888 ni terlalu la ciput bbangding blog yang dah berjuta juta pageviews.

Tp dah blog aku, suka ati aku la nk wat entry ni. Kalo korang rasa aku yg refresh sendiri blog aku pun tak kisah.sket pun aku tak marah. Dan aku tak boleh nk penjarakan korang pun.heheheheh.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Comments

abu_muadz said…
gud luck bro.. still long way to go.. apa yang penting orang faham apa yang kita nak sampaikan.. kalau bagus maybe dia boleh sampaikan kepada yang lain.. ilmu yg bermanfaat leh bawak masuk dalam kubur.. insyaAllah jadi jariah.. amiin..

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel