Piala Malaysia 2010 - Apa yang Puas Dan Tak Puas Hati

Semalam terjawab teka teki sapa juara piala malaysia 2010..Tahniah Kelantan aku ucapkan..
Apa pun seperti biasa post mortem sket..apa yang aku puas dan tak puas hati tentang game malam semalam..


Puas Hati
  1. Aku rasa game malam semalam cukup menghiburkan..dah lama giler aku tak tengok game mcm tu..terkenang zaman2 azman adnan, subadron aziz, sapa lagi..haaa..fandi ahmad..dollah salleh..matlan marjan..zanal abidin hassan..korang kenal ker diaorang nih..apa lagi google lar..
  2. Sambutan penyokong..mmg superb..bagus la penyokong kelantan..bukan senang nak tgk liga malaysia semeriah nih..silap2 kebiasaannya org tgk liga EPL kat kedai mamak lagi meriah berbanding perlawanan liga malaysia..
  3. Aku puas hati tul ngan komen coach kelantan- Sathia..mmg betul..kalo dapat sokongan pengurusan..apa yang kita nak buat..kita rancang akan jd lebey mudah..
Tak Puas Hati
  1. Err..ada lagi mercun2 yang meletup..kata kawalan ketat..tolong la ekk..harga tiket dah naik..kawalan kene lebey sket lar..
  2. Yang ni mesti ada yang x setuju ngan aku kot..sebenarnya aku nak dengar sangat ulasan perlawan dr Hasbullah Awang..tp bila bukak TV1..gambar x clear la compare ngan 801..so sebenarnya sedikit tak puas hati larr...sbb pengulas 801..frankly speaking..aku berasa sedikit busan larr..
Rasanya tu je nak dikongsi..rasanya kalo semangat pasukan negeri ni dibawa ke pasukan nasional..byk perubahan bole berlaku..InsyaAllah

Comments

tengkorakemas said…
memang puas hati gak tgk match semalam, cuma part baling botol semua tu patut takdelah,

TV1 punya ulasan memang lagi best hehe

p/s:bro, saya ada tag bro dalam entri mencari identiti blogger yg hilang, kalau ada masa bro buatlah, tapi kalau dah buat takpe, cuma letak link tu boleh saya baca hehe
Ezzu Raza said…
Ok insyaAllah aku try wat..apa2 pun tq sbb tag aku..tu pun dah satu penghargaan dah!!..tq
Khairul Onggon said…
mmg dasat le game kelatan-n9.. semangat kenegerian mmg bagus klu diserapkan ke peringkat nasional.. :)
Lida Rahim said…
saya setuju semua di atas.. hehe. encek suami pon bengang ngan pengulas 801.. mengomen mcm dia pulak yg coach... siap nak cari nama org tu utk emel sbb tak puas ati.. hahahaha

hasbul jugak yg terbaekkkk!
hakem said…
semangat kenegerian memang sinonim dengan negeri kelantan...bagi aku dalam bola sepak peminat teramat2 penting...terima kasih Datuk Anuar Musa yang berjaya mengurus dan mempromosi pasukan kelantan dengan baik..contoh mudah jersi2 yang dijual dicetak sekali ngan nama2 pemain seperti indra, farhan dan bnyk lagi..ini akan membuatkan peminat2 lebih rapat dgn pemain...

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel