Klik Klik

Monday, December 26, 2011

Target 40K Sebelum 1.1.12

Target apa nih?
Duit simpanan ker?
Hehehe. itu tak mgkin dah.
melainkan ada org nak sedekah atau menang loteri lar.

Ni citer pasal PV.
Aku pernah mensia-sia kan peluang.
aku akur. tp itu jln yg aku pilih.
x apa. menyesal pun x guna.

Yang penting skarang aku hepi berblog.
walaupun x mengutip apa2 keuntungan wat masa sekarang nih.
tp aku puas!!
biarlah aku selalu ckp kat diri aku berhenti berharap, tp dlm dunia blog ni lain sket.
kalo niat korang nak wat duit dgn berblogging buat betul2, belajar betul2.

selain dari adik aku yg aku kenal berblog, aku patut rasa beruntung aku kenal sorang lagi dr alam maya nih.

Ben Ashaari.
tak payah la aku nak kenalkan siapa dia.
tak nak citer lebey, korang google jer la.
kalo aku jumpa dia kat mana2 pon, dia tak pernah buat dek jer aku.
walaupun aku kenal dia dari blog dia. nmpak sgt la dia ikhlas nak tolong org or ajak orang masuk ke dunia blog nih.

ok cukup pasal dia. kang korang kata aku mengampu plak.
dia hepi dgn cara dia, aku dgn cara aku. senang kan.
buat per nak pening2 kepala.
jgn kain masing2 dh la.

apa pun buat masa ni, aku rasa aku dh cuba.mengekalkan blog aku tu 'idop' . Alhamdulillah.

bg mereka yg selalu jenguk2, terima kasih diucapkan.
begitu jugak yang jadi follower. terima kasih jugak!!

ada 5 hari lagi nk kejar target nih.
mgkin pada org lain mudah jer.
tp pada aku, kene ukur baju badan sendirik lar.
baru muat bukan?

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

BEN ASHAARI said...

wargkhhh .. thanks bro ! muahahha ..

Ezzu Raza said...

hehehe. ko dh x naik erl ni susah nak jumpa. kene g serbu bgnan ko. suruh team aku g audit bgnan ko nnti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...