Klik Klik

Friday, December 17, 2010

Segmen Blog Ben - Dulu Aku Gaban ehh.. Nakal..

Segmen ini dibawakan khas oleh:-



Nama sekolah rendah dan sekolah menengah termasuk tahun ...
Sekolah Rendah Jengka 3 (1987~1991)
SHAH Pekan (1992~1997)  

 






Aktiviti ko kurikulum yang korang ceburi

Oleh kerana gilakan sijil..sanggup main kriket tuhhh..hahahaha...
 


 Jawatan yang di sandang dulu .. hehe..
Jawatan?? x layak la...haaa..ingat2..Ketua Dorm B23...Jawatan lain semuanya rotate2..mengamalkan demokrasi sekolah aku nih.. 

Nama guru kesayangan korang ..

Ramai laarr..tp aku paling ingat aku kena denda ngan cikgu zamri..subjek kimia..kena tulis formula asid sulfurik (H2SO4) 1000 kali.. 

Subjek paling disukai dan tak suka ..


Suka: Kimia
X Suka : Lukisan Kejuruteraan ..hampeh..takde bakat langsung.. 

 

Kawan baik masa sekolah ..
Fariq a.k.a Bentong....sampai sekarang pun... 

Cita cita masa sekolah dulu

Cikgu, Polis dan Bomba.. ala kan kene tulis 3 pilihan dalam laporan prestasi..hehehe.. 

Artis feveret masa sekolah dulu ..

OASIS 

Perkara yang paling tak dapat dilupakan masa sekolah


Kene jalan itik ..dari asrama sampai kelas..pergh..tercabut lutut..reason...lambat g kelas petang..
 

Jika dapat kembali ke zaman persekolahan , apakah yang ingin korang lakukan ..
Nak g balik kedai runcit ..yang selalu kitaorang g beli rokok tu..hahaha..x tahu ada lagi ke x.. 

Ceritakan kenakalan yang tak dapat dilupakan sewaktu sekolah dulu ( tak kurang 100 patah perkataan )

Err..nak mula dari mana ek.. ooo..ingat2..masa tu..tgh gile main race kereta kecik tu..ala yang pakai bateri tu la..so kitaorang main dah tgh malam..tiba dengar warden menjerit sambil meluru ke tingkat koridor kita orang..apa lagi..kitaorang pun balik la semem kereta mainan tu ke bawah..sambil wat tak tahu apa yang berlaku..bukti berjaya dilupuskan..hahaha..bengong tul..
 

10 comments:

tengkorakemas said...

hehe layan gak oasis dulu, tapi lagu wonderwall je

BeYLa! said...

minat OASIS ea?
haha kne jlan itik ke bro. malu kot! HAHA. jauh tak sarama dgn skola. sume org tgh blaja sti tgh tgok ko jln itik kan. kahkahkah!
haha ko tak suke LK ea.

Magrib said...

subjek yg suka.. dan x suka..

citarasa kita terbalik...
saya suka LK dan x suka kimia..

hahaha... erm... blog anda menarik..saya suka dan saya follow..

Rozuan Ismail said...

salam perkenalan..saya rozuan

Bayu Kenangan said...

zaman sekolah memang sukar nak dilupakan

misz nana said...

samalah jugak..suka kimia :)

Nur Azila Ismail said...

ekeke . 1000x h2so4 . adoi . mesti ingat formula tu kan . ehehe

Miela Tahril said...

wah yang kene denda tu yg mint ye, kimia :)

rabiatul said...

Nakalnya !! Hehe. Salam perkenalan :)

Nur Mudrikah said...

dulu saya nak sangat belaja LK tapi cikgu tak bagi..last2 tukar sekolah amek akaun

datang dari umah encik ben ashaari singgah sini cari kawan.. salam ukhwah=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...