Klik Klik

Wednesday, October 27, 2010

Jiwang Sket - Selamat Ulangtahun Sayang

Entri kali ni jiwang sket lar..pada hari ni (27 Oct ) 4 tahun yang lepas..aku selamat diijabkabulkan.heheh.so hari ni genap la 4 tahun aku hidup sebagai suami isteri...tipu la kalo aku ckp semuanya indah belaka..x ada gaduh.. x ada selisih faham..x ada merajuk..mana mungkin kan..cuma aku rasa ..kehidupan kami masih lagi terkawal ..agama menjadi pegangan..kewarasan fikiran masih lagi di tahap yang optimum.. x de lah cerita2 sadis a.k.a yang tak masuk akal  mcm kat dalam paper nun..Alhamdulillah.

Apa pun dalam perkahwinan yang berusia 4 tahun ni..terlalu byk lagi yang perlu diterokai...apa pun aku suka mengimbas kembali pada usia kita 4 tahun apa saat2 yang aku lalui....

  1. Saat Sedih - Bila ultraman dh nyawa2 ikan..lampu merah kat badan tu dah lip lap..tambah plak kalo bapak aku nyakat ultraman tu dah nak mati..
  2. Saat Suka ria - Bila ayah kuar g town..mmg tau dah bila balik nnti beli mainan utk aku...
  3. Saat Rasa Dunia yang punya - Bila g kedai ngan mak..mak cakap ada duit lebeh..nak beli Ding Dang x...fuh..rasa teruja sungguh nak bukak apa mainan dapat dlm kotak Ding Dang Tuh..
  4. Saat Mencabar - Bila mak kata dah boleh cuba puasa..perghh..seingat aku pukul 10 pg dah bgtau mak kata tak nak pose..
So ..Moral Of the Story..aku bersyukur..Allah bg kekuatan untuk terus menerajui family yang kecil ni...4 tahun tu masih terlalu pendek berbanding org yang dah kawen puluhan tahun macam mak ayah kita.semoga perjalanan hidup ini terus diberkati..Amin..

3 comments:

Bb Hussain said...

Happy Anniversary to you and your wife. Many more happy returns to both of you ;)

Ezzu Raza said...

Tq Bb Hussain..pejam celik pejam celik jer..dh 4 tahun..

Shahazrin Saharudin said...

tahniah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...