Klik Klik

Tuesday, June 5, 2012

Nilai Hantaran Anak Perempuan Anda Mengikut Tahap Pendidikan!!


Erkk..ini baru tahun 2012...tak tahu lagi 20 tahun camana..
Agak kompius..
Aku harap..kita semua berbalik pada asal..
Ikut lunas2 Islam..
Pesanan ni utk diri aku jugak...
Wallahualam..

Sumber Gambar : BEN ASHAARI

1 comment:

aku_ein said...

Nasib baik dah kawen..hohoho..

Pepagi lagi dah update ek..

Kalau ikutkan, xmahal, sebab tu adalah hantaran..yang wajib mas kahwin..bukan ke kita digalakkan pilih yang rendah maharnya..err..ni bukan putar belit kenyataan agama ek..ni nak perli sebenarnya pada mereka yang menaikkan harga hantaran..

p/s: macam nak jual anak la plak..untuk anak aku, nasib la nak ooii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...