Klik Klik

Saturday, May 26, 2012

Pilihan Di Tangan Anda!!

Tiada paksaan.
Tiada arahan.
Semua nya anda punya pilihan.
Fikir2 kan lah.

Kalo rasa x bole ke kanan, adalah lebih baik juga anda tidak ke kiri.
Jadi, tnya diri sendiri la yer.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

aku_ein said...

Aku xpernah pegi ceramah UAI..aku pun xpernah pegi sambutan pape pun..konsert apatah lagi..

Setakat ni aku cuma tengok live streaming je ceramah UAI, walaupun ramai yang xsuka cara UAI berceramah sebab lantang sangat condemn gov, esp JKKK..ala tengok la bila UFB komen UAI punya penyampaian, tapi aku xpernah la plak nampak penonton dalam ceramah UFB dalam youtube..

Cuma, berdasarkan pemerhatian, cara UAI memberi jawapan kepada setiap persoalan yang diberi pada dia, menyebabkan aku rasa makin ramai yang xsabar nak dengar jawapan dia..

Ada gak orang cakap kalau dengar ceramah tapi asyik ketawa, hilang la ilmu..

tapi kalau gi tempat yang terang2 ada unsur maksiat (aku xkata himpunan 1juta belia adalah maksiat, mungkin sebahagian je kot..ulang lagi, kot), apa nak dikata..


p/s: dulu masa kat surau sekolah, ustaz suhaimi selalu buat lawak, xde hal pun..terpulang la pada korang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...