Klik Klik

Wednesday, May 2, 2012

Mata Mata Ceramah

Selalu kita dgr kalo mana2 pemimpin parti politik yg bg ceramah, lepas tu ceramahnya menimbulkan atau kenyataannya tak berapa betul, maka laporan polis akan dibuat, dan esoknya aku jadi tajuk utama berita tanah air.

yg selalunya pembangkang la yg kene.
x sure sama ada kerajaan x akan buat silap atau kesilapannya tiada siapa berani suara kan.

Ini menunjukkan setiap kali ceramah, korang jgn perasan yg dtg tu nak dgr ceramah ko or penyokong ko.
ada yg jd mata mata ceramah.
pekerjaan ini tak tahu la berbayar atau sukarelawan shj.
kalo berbayar tolong bgtau kat aku supaya aku pun bole claim.
hehehehe.

sbb nya kerja ni tak de la susah sgt.
dtg, dgr, amik video guna hp, p wat laporan polis.
pastu kol la saluran tv yg anda mahu.
betul x?
semudah A.B.C kan?

Agak2 bila job street nak kuar iklan utk job nih?
ni kan dah nak dekat pilihanraya. hehehe

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

Prince of Noob said...

yaa semudah abc... btw done follow - Noob

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...