Klik Klik

Tuesday, April 3, 2012

Tanpa Pengawasan?!

Brader ni x salah pun.
Dia pun ditemu ramah.
Takkan nak ckp malaysia bahaya giler mcm palestin.
X bole keluar kene bom or tembak.

Tp kalo aku, x nak lah menjawab over kompiden gitu.
Sbbnya aku rasa sekarang teramat la jauhnya berbanding dahulu.
org x terdesak nak buat dirinya diculik, x kira lagi yang main jual2 organ tu.

Smlm PM dah umum hasil GTP, NKEA seme.
Apa benefit kepada kita korang carik sendiri la ek.
ada tu mmg ada.
Tipu la kalo aku ckp x ada.
Bersyukur dgn apa yg kita perolehi.

Cumanya sekadar peringatan.
Malang kan x berbau.
Kalo berbau dah tentu kita dah boleh hidu sebelum terkena!!

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...