Klik Klik

Thursday, March 1, 2012

Tentang Surat

Dari mlm tadi sampai pg ni ramai org ckp tentang surat Tun M pada PM Israel.
Ternyata kerajaan begitu komited memberi penerangan tntang isu ni.
Jadinya, tentang isu2 lain pun amik la pendekatan yang sama. mudah kan. isu lain tak perlu la aku citer. pasal lembu, felda, lynas dan mcm2 lagi la kan. hehehe.

Apa pun isu israel ni takkan habis kat sini. kompem arr.
Yang paling penting, selain daripada mentaliti nak carik salah orang jer, tak kisah la kerajaan atau pembangkang. mentaliti nk cari jalan penyelesaian pun kene ada.

Nak carik salah senang jer apa!

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...