Klik Klik

Monday, January 23, 2012

KL Waktu Cuti

Tiap tiap tahun dgr citer sama.
Kalo time cuti, kl akan berukar wajah jadi tempat lepak warga asing.
masalahnya kalo tak wat kecoh tak apa.
sakit mata memandang.
jadinya rakyat mesia yg tak balik kampung, seboleh boleh mengelak nk g kl. kesian kan.
negara sendiri tuh.
rasanya aku dh dgr citer ni 10 tahun lepas kot.
seakan akan kita tak ada cara lagi. redha sahaja.
betul ke kita dah habis pk? atau x pk langsung?
harap2 tahun depan nak dgr citer yg sama.
Kata Aku: Apa kata kita kita letak ibu pejabat imigresen betul betul kat tgh2 kl. saiko sket tgk jadik camana.

Published with Blogger-droid v2.0.3

1 comment:

bukankosong said...

nak wat can ana

mereka tu gigih cari keje kat sini

owg kita pemalas

muahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...