Klik Klik

Wednesday, January 4, 2012

Blogger Kutuk Ustaz Azhar Sbgai Agen Iblis

MasyaAllah.
Agaknye zaman skang ni zaman fitnah memfitnah kot.
korang nilai la sendiri lepas baca entri ni.

http://azmykelanajaya.blogspot.com/2012/01/azhar-idrus-bukan-nabi-dan-bukan-wali.html

Kata Aku: Gila Traffic blogger nih!!!

Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

Khairul Antasha said...

hoho..kutuk mengutuk tak bawa ke mana pun. haih

aku_ein said...

Ramai yang xsuka cara Ustaz Azhar ni..tambah dia selalu guna perkataan bodo (sebut guna slang ganu/kelate)..orang luar yang xfaham/biasa dengan bahasa ganu/kelate, mungkin akan anggap bahasa dia kasar, tapi x bagi orang timur..

ala macam melaka..kasar gak bahasa diorang..

pada aku (yang xtinggi mana pun ilmu agama ni) bahasa adalah bergantung kepada masyarakat setempat kecuali "Ustaz yang komersial" macam contoh Ustaz yang sering muncul di TV..sebab biasanya bahasa diorang lebih tersusun..

aku teringat kalau x salah dalam tahun 1998/99 dulu, Ustaz Ismail Kamus n Ustaz Harun Din ada dijemput dalam AlKulliyah, lembut je cara dia bercakap..xsama kalau dia bercakap dalam kuliah surau/masjid..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...