Klik Klik

Monday, January 9, 2012

Anwar 'Terlepas' , Siapa yang Untung?

Hari ini..ramai yang nak tahu apa keputusan kes ni,
Mahkamah memutuskan Anwar tak bersalah, pembangkang kompem meraikannya. Perkasa/Pekida/ Rakan-rakan Saiful dengar citer 'redha' dengan keputusan nih..
Tapi Ibrahim Ali dok cakap masih belum berakhir.. x tau la..dia nak buat apa dan aku tak nak tahu pun..
Kerajaan?..Ntah..setakat ni tak dengar2 apa..cuma ader la pak menteri yang dok komen mengatakan Mahkamah kita tak 'terikat' ngan mana2...


1. Untung pada pembangkang, at least tok sah pk sapa nak ganti Anwar, walaupun diaorang dok cakap dah ada pengganti sebelum ni (Kalo Anwar bersalah)..ingat senang ker nak lantik orang lain...

2. Untung jugak pada kerajaan, at least boleh jugak buat modal mengatakan Mahkamah kita ni telus, tak mengira siapa anda..

Kan..semua tu ada keuntungan masing2..hehehe.
Apa keuntungan rakyat???
..
...
.....
......
........
............
................
..................
.......................
...........................
................................
....................................
..........................................

Pk2 kan lah......

1 comment:

Anonymous said...

yess..sgt stuju..klau anwar masuk pun, diorg akn susah..Mahkamah akn dikatakan tak 'telus'..bile lepas diorg akn dpt benefit..smuanye mainan politik..kite dpt ape?..ntahhh la....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...