Klik Klik

Thursday, November 11, 2010

Masihkah Kau Ingat!!..



Teka gambar apa kat atas..tu gambar aku screensnap dari hp aku..actually masa tgh run Garmin GPS..
so..apa yang nak aku citer nih..
Aku balik kuantan sabtu lepas..naik bas..so yang korang tgk kat bawah ..hujung kiri tuh..speed bas la tu!!

Err..109 km/hr..mgkin la tu speed yang aku amik randomly..dan mgkin antara top speed yang berjaya direkodkan ole aku sendirik..tp aku rasa average speed bas tu dlm 90~110 km/hr la kot..so laju ker ..tak laju bas yang aku naik nih..tak lebey limit 110 km/hr..x salah la kan..

Tp kalo ikut apa perasaan aku masa dalam bas tu..mmg terasa laju larr..so sebenarnya berapa kita nak had limit halaju bas ni..90 km/hr ok kot..camana? korang rasa berapa?..

Apa pun..aku tak nak dgr lagik pasal bas eksiden nih..yang kenderaan lain eksiden pun dah satu hal dah..tolong la ekkk...

4 comments:

Pala Maldini said...

setahu aku..

speed limit bas di hihgway ialah 90km/h

biasanya, ada di tempek kan di belakang bas 80km/h / 90km/h

Mujahadah said...

pehh....leh jadi investigator ni.. ngee....

BLADE EDGE said...

salam...

kalo bwk pd 109km/h sedangkan limit 110km/h, kononnya slow la..walhal hampir speed limit..tetap laju jugak..

bas kalo bwk laju2 ni rasa seram jugak. lg seram bila air-cond pasang kuat..makin cuak, makin sejuk, makin seram...

eeii....takut......

Ezzu Raza said...

Blade..ko ni naik bas ke nak wat pengambaran filem seram..hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...