Klik Klik

Thursday, November 18, 2010

Kena Jadi Sesumpah

Ni nak berbicara pasal politikus sket..bkn per..lately ni kan ..mcm panas2 gitu kan..yer lah..org sana tikam sana..tikam sini..mula2 sokong..pastu kutuk pulak habis-habisan..

kutuk..mintak ampun..sokong balik..pastu x pueh hati..kutuk balik..korang x perasan ker ekk..rakyat dok memerjati jer..kadang2 tu bosan tahap gaban gak..

apa2 pun aku rasa..pada korang yang nak berkecimpung dalam politik ni..aku ada nasihat ..tgk diri elok2..renung betul2 dlm cermin..kalau rasa2 ada kriteria mcm sesumpah..maka teruskan cita2 murni nu..kalo rasa tak bole lupa kan je lah..ekk..marilah kita berusaha keras memajukan blog kita..hahaha..

Gambar Ehsan dari...G..O...O...G..L..E ...la sapa lagi ..hikhikhik...

2 comments:

BLADE EDGE said...

salam aidiladha...

elok jd mcm sesumpah drp jadi mcm lalang yg xde pendirian..kalo org ke sana, dia ikut jer....

kalo sesumpah, paling tidak blh gak tukar2 kaler...hahaha :-D

ila haron said...

bukan politik jer ada sesumpah...bak kata orang...masuk kandang kambing mengembek...masuk kandang harimau, kena bahaaammmmm....apakah????


ok, xdak kena mengena...hahahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...