Klik Klik

Tuesday, November 2, 2010

Akhirnya Aku dan En.Ben.......Terima Kasih Cikgu!!


Segalanya bermula disini!!



Akhirnya dengan rahmat Allah aku jumpa ngan En.Ben n bertegur sapa dengan dia..Apa pun pertemuan ringkas 1 jam dalam ERL dan LRT yang lambat tuh (Ben merah lagi la kita) mmg penuh bermakna.. byk tips2 yang aku dapat untuk menjadi blogger nih..dari segi pemilihan entri.enti patut berapa seharik...strategi dan macam2 lagi..Terima Kasih Ben..aku tahu ko memang tak kedekut ilmu langsung!!..Semoga Allah merahmati ko.

Korang nak tahu ker...tunggu ekk. kelam kabut sket pagi nih..InsyaAllah akan dikongsikan pas ni...Adios..

13 comments:

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

waahhh tahniah.. dapat ilmu terus dr emchek ben.. :D

Tomato Gurl's Life said...

wow...tahniah dpt tips dr sifu ben..

Tomato Gurl’s Life

GreenAppleKu said...

En. Ezzu..bestnyer dapat ilmu d pagi hari..Boleh tak GreenAppleKu tersenarai dalam BLOG YG AKU SUKE KLIK..Follower ke 72.

kakchik@ella said...

Wah .. En. ben labelkan awak sebagai 'Bakal Blogger popular'. Tahniah2. Rezeki pagi tu. hehe ..

Mama Zara said...

bestnyaaa...dpt jumpa Inchik Ben tu...

btw, mama ngan hubby dh follow blog bro :)

xchange link nk x.. :)

~ PIJA ~ said...

waaa..bes gitu...!!!

=) said...

wah sampai gak seru jumpa si ben tu ye? :D
anyways, nice blog. keep it up. kalau jumpa ben kirim salam daku dari jauh ni :P

tengkorakemas said...

mantap bro :D jgn lupa praktikkan ilmu tu hehe

paDel said...

uiyooo...jumpe sifu...huhuhu...kongsi-kongsi la ngn kami...heeee

Jo Qusary said...

maaf, saya blogger yg baru tetapi stylo... sape enchik Ben?

AiTotYati said...

fyuh glamer tuh

syoknye dpt berjumpa BA (^_^)

AiTotYati said...

Ai dah jadi tetamu karpet merah mu
(^_^)

nurazzah8 said...

Salam,

bakal blogger fofular bertemu sifu fofular! bagus..bagus... Alhamdulillah ..jangan lupa kongsi dengan kami ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...