Isu Paralimpik 2012

Tahniah atlet Paralimpik.

walaupun korang x disanjung tinggi mcm atlet olimpik. pendapat aku korang dh melakukan lbey dr org biada buat.
aku juga x tau sejauh mana isu pencen dn ganjaran ni patut diperbesarkan.

tp dlm hal ni mana plak pergi NGO, PAKATAN atau PERKASA sekalipun.
ternyata mereka memilih milih nak besarkan sesuatu isu. senang citer kalo x berkepentingan x payah nk sibuk sibuk.

walaupun menteri ada sebut paralimpik lain. olimpik lain. tahap kompentensi nya lain. tp pendapat aku yg jahil ni rasanya x patut bandingkan begitu. pada aku usaha dn niat ttp sama. nk menang dn harumkan nama negara. kalo begitu kenapa hantar juga kontinjen negara kita sdgkan dh tahu perbedaan yg di reka cipta.

kalo aku ada salah seorang ahli keluarga yg menyertai paralimpik dn sumbang pingat pulak tu. pasti aku terasa ada double standard dlm hal ni.

jadinya. biarlah kita cuba sedaya upaya bersikap adil.

Wallahualam.

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel