Klik Klik

Wednesday, June 13, 2012

Kenapa Mesti Lari Ke Lombok?!





Err.tgk peta topography... apa yang menarik nya...


Kadang2..aku tertanya tanya gak..kenapa mesti lari ke lombok?
Ada bubur lambuk free ke hari2 kat sana??
Kompius aku..
Tapi akhirnya terjawab...

rupanya ada..






ohh..ada ni plak..










ishh...ada lagi..










dannn.. patut la org suka lari ke sana...















Siott.. jer..lari tak ajak..hahahahahaha...



Kata Aku: Secara tak sengaja plak aku g promote lombok ni..err..Duta Lombok dah di isi ker???

3 comments:

bukankosong said...

ooooo....


cis!

En. Beyazid said...

Salam perkenalan. Blog saya masih baru lagi. Harap dapat support blog saya dgn jd follower saya. Saya dah follow blog ni =)


http://apelak.blogspot.com/2012/06/mari-jadi-jiran-blog-saya.html

mamet slcoh said...

lombok I LOVE Y0U,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...