Klik Klik

Thursday, June 28, 2012

Bahaya Tuh!!

Kalo korang baca flyers ni, mesti korang rasa hidup korang tak pernah cukup pun.
hehehe.
Bukan la suh duk rumah goyang kaki.
Tp kalo kita dok menghitung apa yg kita x ada jer, smpai bila kita rasa nak cukup.
Sesekali hitunglah kenikmatan yang kita punyai, panjatkanlah kesyukuran kepada Allah, apa yg kita ada, org lain tiada.

Pesanan untuk diri sendirik.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

iizza said...

ya betul kadang poning ngan macam-macam benda nak kena bayar tu..

aku_ein said...

Ada 2 perkara aku nak ulas..

1. Tentang perancangan perbelanjaan, rajin2 la rujuk AKPK tentang perbelanjaan bulanan/tahunan..tapi kalau dah tau, atau ada cara yang lebih baik, guna la..

Pada aku, apa yang diajar di AKPK tu sangat bermakna..kalau xnak rujuk AKPK pun boleh..internet kan ada..rajin2 la cari maklumat..

2. Tentang flyers..semua sangat mudah..duduk goyang kaki kat rumah je ble dapat beribu..siap ble tunjuk bank statement lagi..kalau la semudah tu, xyah PM nak bagi BR1M..bagi je rakyat modal, pastu semua rakyat Malaysia kaya..pastu semua rakyat Malaysia bangkrap..wahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...