Klik Klik

Monday, April 23, 2012

Tak Dapat Playstation, Bapa Ditembak!!


**Gambar Sekadar Hiasan Yer**


Ni citer kat riyadh arab saudi..
Budak empat tahun tembak MATI bapanya kerana tak dapat playstation..
Fuhhh...

Camana ekk.. nak salahkan budak tu..mmm..baru empat tahun...
standard la mengamuk kalo tak dapat barang...
Salah bapak?? kalo dah memang tak dak duit ..nak beli ngan apa..kalo mencurik..silap2..kene tembak ngan polis plak..

Kene panggil Sherlock Holmes selesaikan kes ni...
Apa pun ..ni citer betul ekk..
Bukan aku reka2..
Gambar kat atas tu ya..aku buat gambar hiasan gitu...

Moga apa yang berlaku ada hikmah nya..
Besok budak tu dah besar ..mesti dia menyesal..dia bunuh ayah dia sbb Playstation!!!



Berita Penuh (kang korang cakap aku buat citer plak!!)

RIYADH 24 April - Seorang kanak-kanak berusia empat tahun menembak mati bapanya kerana enggan membeli PlayStation, lapor media Arab Saudi hari ini.

Akhbar harian Ashaq memetik jurucakap polis di selatan Jizan berkata, kanak-kanak berusia empat tahun tujuh bulan itu merampas pistol bapanya dan menembak mati lelaki tersebut. - AFP





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...