Segmen Kenali Manusia Agung : Cincin Rasulullah

InsyaAllah aku akan cuba kongsikan hadis-hadis sahih yang aku
perolehi dari buku kat atas setiap jumaat.

Buku ni mengenai perwatakan, gaya hidup, amalan harian Rasulullah S.A.W

Kalo korang nak kongsi pun kongsi lah tiada masalah.
Salah satu cara memupuk cinta kepada Rasulullah S.A.W adalah dengan cara mengenali keperibadian baginda.

Kalo ada kesempatan beli buku ni pun bagus juga.
Tak mahal Rm35 shj. p la cari kat MPH ke Popular ker.

Maaf la kalo aku amik gambar jer.
aku rasa tu cara mudah dn tepat.

Ok. Selamat tgk gambar dan baca isi kandungan nya.
Kongsi kongsikan la. Aku tak marah pun.
hehehehe.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel