Klik Klik

Tuesday, April 24, 2012

Menangis Kat Tepi Jalan

Semalam masa kuar p beli susu anak,
aku park kat tepi jalan, yer lah takkan nak park tgh jalan plak.
aku perasan ada org kumpul kat depan tpt aku park.
tp sbb x mencurigakan langsung, aku pun blah je la.
terus menuju ke kedai.

pas beli susu seme, aku tgk ada lagi org kumpul.
tetiba perasan seorang wanita menangis kat tepi jalan.
hah,apahal plak nih.
err. x payah lah nk bz bodi.
pastu datang seorang lelaki berusia, mcm pangkat pakcik gitu dtg ke arah wanita. lepas tu. . .
aku blah la. takkan aku nk tggu plak.
susu pun dah beli.

tetiba terpk.
pernah menangis kat tepi jalan x?
aku cuba jugak flash back.
mmm. x ingat.
jgn citer masa kecik2 la. kalo korang ckp masa sebelum akil baligh, mcm la korang ingat sangat pun.
lain la korang akil baligh umur 17thn. hehehe.

apa pun.
hebat kan kuasa Allah.
Allah jadikan kita dgn mcm2 perasaan.
Bole keluar air dr mata kita.

Kata Aku: Ada jugak org ckp, kadang2 kita perlu jugak menangis.
baru 'lepas' perasaan kita tu.

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...