Klik Klik

Saturday, April 28, 2012

BERSIH 3.0 Live Update

Seperti yang aku duga, Malaysiakini akan menyiarkan laporan langsung, lantak la apa org nk kata pasal portal ni.
Nak harapkan saluran lain, jgn harap la kan.

Aku tak suruh korang percaya bulat2.
Tp suruh korang berfikir.
Dah fikir baru decide nak percaya atau tidak.
mudah kan.

ni dgr jer percaya.
baca je percaya.
melainkan tgk dgn mata kepala sendiri.
itu mgkin tiada arguement.

apa pun kepada peserta BERSIH, jaga tata susila.
ingat, niat tak menhalalkan cara.
jgn rosakkan harta awam, itu duit kami juga.
jgn mencemuh sesama sendiri, itu bukan amalan nabi kita.

kepada penguasa, bertindaklah ikut akal dan bukan emosi.
anda dilantik menjaga keamanan.
duit yg anda terima adalah hasil cukai rakyat juga.

so ikuti live update di sini.

http://m.malaysiakini.com/news/196323

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...