Klik Klik

Tuesday, March 20, 2012

Tribute To SBPA

Ada sahabat komen, dah byk toner printer habis dok print borang borang masa JPA dok ckp nak laksana skim baru tu lah, tup tup batal. tak kurang jugak berkotak kotak A4 yang menjadi mangsa.

Begitu la lumrah alam. Tak semuanya apa yang kita mahu itu kita dapat. Kalau Allah makbulkan semua doa kita serentak, haru biru kita. Yang ni UAI pun ada kupas dlm siri ceramahnya.
Sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui.

Apa pun kerana SBPA ni jugak la, byk bende yang aku cuba kongsikan dlm blog ni. walaupun mgkin ada yg tak tepat, tp itulah realiti. Info sekarang ni dtg dari byk sumber. Mgkin ada yg betul ada yang tidak.

Jadi, dgn ini aku jadikan label2 SBPA ini sebagai TributeToSbpa

Mana tau tahun 2020 nak buat balik SBPA ker. hehehe.

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...