Klik Klik

Thursday, March 8, 2012

Keputusan Semakan SBPA: SBPA dibatal! SSM dikekalkan. Kenaikan Gaji 13% Bagi Gred 1-54

Nak citer apa lagi. tajuk dah citer seme dah.
hehehe.
Hebat sandiwara SBPA ni.
Sampai ada yang di'lupus'kan terus.

SBPA dlm kenangan!!

Kesian kat admin yang bertungkus lumus buat borang ari tu!

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Anonymous said...

Sipintar yang tak boleh ditegur patut bersara awal.

aku_ein said...

Setelah berbelas kotak A4 habis, berbelas toner habis, beribu habis bayar OT untuk siapkan dokumen, beribu kos untuk sesi taklimat..hujung2 batal..

Aku rasa, kalau aku yang tuan empunya cadangan, confirm lepas ni aku jual pisang goreng je..sebab kena buang keje..

Agak2 ada tindakan x pada sipolan yang wat semua ni..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...