Bila Blog Dikutuk, Dicemuh

Tgh masih dlm pantang sbb operate ni, didatangi plak komen komen yang x sedap didengar.
Hehehe. aku gelak jugak membacanya.sakit pusat aku yg ada kesan operate ni.
Betul la kata orang, kat alam maya pun bole bertekak.

Okla, mgkin aku iklan atau share link kat merata tempat.
tp yang masalahnya, aku tak rasa tempat aku menempel tu rumah mak bapak dia or nenek dia sekalipun.
maknanya tak ganggu langsung kehidupan mahupun menjejas sara idop mereka.
aku tak tuang pasir dalam periok nasi panasonic mereka sekalipon!!

aku dah maafkan.
cuma terkilan sbb aku yakin org melayu yg komen.
maknanya, sama2 kaum pun nak bertekak.
sbb tu la org ckp, kita mundur bkn sbb kaum lain, tp kaum sendirik.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

SuzieLAWAti said…
selamat pagi enchek Ezzu Raza...

semoga cepat sembuh yee....

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel