Klik Klik

Wednesday, March 28, 2012

Anggaran Purata Harga Rumah Mengikut Kawasan Bagi Tahun 2012

Dah ada rumah?
mgkin ada yang bercadang nak beli tahun ni.

ni sekadar info-info yang tak berguna seperti mana di komen oleh blogger murahan a.k.a anon sebelum ni.
tp mamat sengal ni jengah lagi blog aku.
langsung x tau malu. hahahaha. oke2. cukup2.
nnti dia marah aku tak publish komen dia. atok aku ckp, buat apa nak pamer jamban kat ruang tamu.

sekadar kongsi2. kalo dah tahu alhamdulillah.
x tahu, amik la tahu.

wassalam.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

CiKPuaNLawA said...

selamat tengahari enchek Ezzu Raza..

bukan saya yg komen kan...hehhe
mamat tu kanss..

saya pon lom ade rumah lagi...bukan tak mampu..tapi bulan2 lari badget nnti..ermm

aku_ein said...

Komen aku ni mungkin agak sensitif..

Bukan ke sebelum ni banyak orang kata (sapa orang ni, carik sendiri ekk..)Kelantan adalah negeri termiskin dan paling mundur..

Tapi kenapa harga rumah lagi mahal dari negeri lain yang xmiskin dan xmundur..

Mungkin kita boleh kata ini sebagai anggaran je..tapi kalau nak anggar mesti berdasarkan sebab dan perkara tertentu..mesti ada pemberatnya supaya ia menepati@hampir tepat dengan apa yang kita anggarkan..

Tapi aku xbeli rumah lagi..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...