Klik Klik

Wednesday, December 28, 2011

Mencari Follower ke 200

Alhamdulillah.
Tercapai sudah matlamat PV aku 40k.
aku target sebelum Jan 2012.
tp 3 hari sebelum dah capai. hehehe.
Ala. 40k pun nak kecoh2. org lain dah juta juta dah rilek jer.

lantak la kan. dah tu rezeki dia.
ini bahagian aku.
bukan aku buat iklan kat Astro Prima pun aku cecah 40k!!
aku cuma ckp kat blog aku.
paling kuat pun aku letak link dlm FB. tu jer.
tu pun sket pun x suruh korang bayar ehh.

so matlamat aku b4 Jan 2012 ni nak cari follower ke 200.
aku kene rajin blogwalking ek?

so ada habuan ke nak jadi follower ke 200 nih?
aku tak janji apa2 eh.
jgn korang tuntut plak.
tp kalo aku nk bg sesuatu tu rezeki dia lar.
mana tau kot2 aku nak bg hadiah plak kan.
hehehehe.

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...