Klik Klik

Wednesday, November 2, 2011

Memerdekakan Seksualiti?!

Itulah isu paling hangat skang nih.
cumanya yang aku dapat tau program ni mmg acara tahunan sejak 2008.
mak aih, dah 3tahun dah pun.
nape skang baru bising2.
aku rasa kalau bende ni bukan islam yang anjur, maka jgn la plak ada orang islam yg turut join.
tu yang haru tu.
nak kasi pendedahan pun jgn la sampai mengalakkan.
tu yang susah tu.
mcm jadi promote plak.
sbb nye yang mudah terpangaruh ni org melayu gak yang mana org islam gak.
pada aku kita ni patut wat sesuatu.
tp toksah lah nak g wat demo sana, demo sini.menambahkan huru hara tu.

Rasulullah saw. bersabda: Barang siapa di

antara kalian melihat kemungkaran (hal yang keji, buruk), maka

hendaklah ia mengubah kemungkaran itu dengan tangannya. Jika

tidak mampu, maka dengan lisannya. Kalau tidak sanggup, maka

dengan hatinya. Dan itu adalah selemah-lemah iman. [HR Muslim]

so, ada carakan.fikir2 kan lah.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...