Klik Klik

Wednesday, November 23, 2011

Lembu , Air Paip dan Ugutan Bunuh

Lembu..Lembu...Lembu

Sedar tidak sedar...walaupun raya haji telah pun berlalu..jemaah haji pun ada yang telah pulang...
Lembu masih menjadi bualan...
Hebat haiwan Cow nih..
x sangka aku..ingatkan masa musim korban jer Lembu menjadi sebutan di bibir-bibir..
Malah sekarang ni pun lembu masih di perkatakan..
Hebat media massa nih.. aku bukan nak elaborate dari segi politik ke apa..
Yang tu ramai blogger lain bole cakap..
Aku sekadar nak mengarut jer kat sini...
Cuma terlintas plak..bila plak haiwan kambing nak glamer..bagilah peluang kat kambing plak...

Air Paip

Sekali air paip kat kelantan bahaya la plak..
Kesian saing-saing aku..
Banyak logam plak katanya..betul atau idak..aku tak tahu..
Cuma pesan aku..kalo saing-saing aku yang merantau ni..bila balik kelate..
bawak balik magnet ekk..mana tahu..kot2 bole bukti sejauh mana kelogaman air kat kampung kalian..hehehe.
gurau jerkk...

Ugutan Bunuh

Kaloh bola sukan sea nak bunuh pelajar malaysia...
adoi..rilek la kawan..
adat sukan la..
Kalo nak ikutkan ramai gile PATI kat sini..
tak terlintas pun nak bunuh korang ni bila kita pernah kalah ngan diaorang..
siap kerajaan bagi pengampunan la..pemutihan la..
tak bersyukur langsung..kat kitaorang suruh kerajaan buat program 'pengahalauan' kan baru tahu..
tu ok lagi..setakat halau jer...
guna akai la sket...
nampak sgt dah kan..caci maki tu tak berpaedah langsung..
kalah jugak kan...

1 comment:

Jo Qusary said...

Pernah diugut bunuh oleh pekerja Indon sebab diorg tak puas hati kena buat kerja kat site... padahal gaji diorg kita yg bayar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...