Entri Khas Kanak Kanak Riang: Kedai Barbie

Hahaha.
Jgn ingat muka aku ni brutal tp tak bole wat entri kanak2.
takde, ni nak war2 kan , ade kedai barbie kat mid valley.
kat tgkat 3, ala sama floor ngan wayang tuh.
aku bukan la jd promoter utk kedai ni.
saje jer.
memandangkan aku ada 2 org puteri kesayangan kat umah tu.
nak la jugak kongsi2 ngan korang.
meme mengujakan la kot bg budak2.
tp aku ingatkan, sesuai utk anak pompuan je tau.
hehe.
yer la . zaman skang ni aku risau sket.
nnti mak bapak ni yg tak reti, dah tau utk kanak2 pompuan, anak lelaki pun diaorang dok ajar bende2 gini.
nnti kalo anak lelaki tu jadi mak nyah, salahkan budak tu plak.
anyway, kalo kita beli or spend rm80 in single receipt, bule amik gambar ala2 princess gitu.
ok aper, skali skala.
by the way, ari tu aku g ngan bini aku jer.
malu2 kambing jugak bila masuk kedai ni.
hahaha.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Comments

Jo Qusary said…
adik aku yg dah abes spm tu pun masih lagi kumpul patung2 barbie nie... skg dah ada 15 ekor barbie kat rumah, tapi dia takmo bagi kat sesape lgsng walaupun ada anak sedara yg mintak...

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel