Isu produk KR1M

aku terpanggil nk tulis isu nih.
tp aku tak nak dikonkong oleh mana2 fahaman politik.
sbb nye nnti fikiran aku akn sendat, stuck kat satu area shj.
tp utk perbandingan x salah kan kalo kita baca utusan, harakah mahupun suara keadilan.
itu hak kita.
aku rasa isu produk ni membuka minda aku.
sebenarnya byk bende or brg yang kat luar sana berkemungkinan x memenuhi standard.
x kisah la standard apa yg nak diguna pakai.
yg jelas, possibility tu ada.
dlm hal ni, of course la pembangkang nk hentam kerajaan.
tp tidak kah kita terpk, camana produk2 lain yg juga murah kat luar sana tuh.
aku bg contoh, produk tesco ker, carefore ker mahupun giant.
tu belum kira produk yg jenama ntah apa2 a.k.a cap 'ayam' yg berada kat pasaran kita nih.
tu aku ckp, pembangkang jgn la nampak sgt nak lingkupkan KR1M tuh.
buat lah perbandingan dgn produk lain gak.
specific kan produk jenama apa.
barulah fair.
kita pun kalo beli, beli yg murah gak.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel