Klik Klik

Sunday, October 9, 2011

Terjawab sudah!!

Alhamdulillah,
Mcm mana pun perasaan kita ttg bajet 2012 smlm, aku rasa kita patut ucap kalimah suci di atas terlebih dahulu.tak kisah la kita rasa bajet tu utk election ke, bersifat sementara ke, sbbnya kita pun dah tahu bkn senang nk puaskan hati semua org.
aku rasa apa yang penting skang, kita kene tau hak kita kat dlm bajet smlm tu.bkn pe , aku takut ada yang ambil kesempatan. tu yang kene jaga tu, kalo tak paham, tnya.jgn dok diam je.
sepatut nya kita yg dapat tp org laen pulak yang merasa.
aku tak nak wat analisis lebey2, pada aku kalo niat kerajaan betul nak nolong kita maka insyaAllah, Allah akan terus pelihara bumi malaysia nih.
tertarik jugak satu program kat awani sblm bajet tu, ada sorang pakar ckp, org mesia ni mudah dipengaruhi dah suka ukur baju ikut bdn org lain.
betul jugak kan, kita kadang2 terlupa antara kemahuan dan keperluan.
eloklah kita pk2 balik, jgn nnti nikmat yang kita ada skang ni lesap cam tu je.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...