Klik Klik

Tuesday, October 11, 2011

Prepaid : Caj Servis 6% berkuatkuasa Jan 2012?

Mmm. khabar angin bertiup lg.
kali ni dah mcm x bole nak bendung lg.
mereka tau, walaupun ada caj servis ke, pengguna tetap beli gak prepaid sbb ia bkn lagi satu pilihan.malah menjadi keperluan. x caya? try x bwk hp sehari g mana2. kompem mcm org hilang bini or laki.hehehe.
hal nye sama cam astro lah. sbb ada demand, sbb tu astro berani.
cuma yg aku musykil nye , nape la diaorang nak caj extra.
nape x wat cam ni. contoh, kalo prepaid harga rm 10, potong je la dlm kredit tu jd rm 9.40.
kan senang, kita tak yah kuar lg xtra 60 sen.
x tau lu, tu pendapat aku yg x amik ekonomi nih.
korang x pk ke kalo cam tu kan lg mudah?
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...