MU 1 - M.City 6

Ntah kenapa entry hari ni aku nak bercerita pasal BPL.
sungguh x ku sangka tu.
bukan pe, aku ni bukan penyokong fanatik mana2 club. so lagi senang nak tulih kot.
mgkin sebahagian rakan2 dah frust menonggeng dan mgkin juga ada yang sanggup x p kerja pg ni kerana malu kot.hehehe.
aku rasa byk faktor kekalahan MU, aik, mampu ke aku nak bg analisis nih.
x per, aku bukan nak mengulas panjang. jgn risau.
mgkin overkompiden kot.
biasa la, kalo dah ramai star dlm team perkara cam tu akan berlaku nyer.
by the way, PM mgkin frust jugak kot, ajak peminat dtg tgk tp MU kene belasah plak.
satu jer soklan aku, wife dia join sekalik x? hehehe.
wah berani plak aku lontarkan soklan cam tu.
bkn pe, nak bgtau PM, kadang2 tuah pun mainkan peranan gak dlm sesuatu game termasuk lah election sekalipon.
ok cukup2. dah melalut dah ni.
jgn frust2 semua, usaha tngga kejayaan. cuba lagik!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Comments

hakem said…
amboi..dah hampir2 nk masuk bab election nih..kikikiki

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel