Klik Klik

Tuesday, October 4, 2011

Kenaikan gaji 40%

Wah.semakin hangat nih.
Orang2 politik especially pembangkang la pun dah bersuara , tp tolonglah jgn politik hal2 bonus ke kenaikan gaji ke. Cuba korang pk bende yang lagi besar.
Ada org ckp, politik kat mesia ni suka sgt bincang isu2 remeh.kalo dapat serang personaliti, fuh tu dah kira bagus gila dah tu.kalo banding ngan negara maju, diaorg suka bincang pasal dasar2.sebab tu org politik kene pandai berpk, sbb dasar2 ni bole berubah ikut masa, kehendak rakyat pada satu2 masa.org dulu mgkin x kisah, tp rakyat skang rasa x selesa.eh, aku dh melalut dh nih.
Berbalik pada kenaikan gaji tuh, kalo pihak pembangkang ni sure sgt, aku nk tak tnya, kalo la diaorg memerintah, tidak ke diaorang aku wat bende yang sama? Cuma aku takut, kalo diaorang yang dapat putrajaya, lupa plak pada mereka yang memangkah nih.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...