Klik Klik

Tuesday, September 13, 2011

Paham Ke Tak Paham..


Sapa tak paham..sila angkat tangan..kompem sorang pun tak angkat...

Ini lah yang menjadi masalah pada guru2..masa belajar..sorang pun x ngaku yang dia tak paham..

Pastu..esok nya ..bila wat soklan...ada yang tak boleh jawab...

So..bila orang tanya tak paham x nak ngaku...tp ni ..kita dah ada tools...

'Telinga kucing'..nama alat ni..elok jugak nih..senang sket...nampak telinga tu 'naik'.. kita tahu dia paham..

tiada lagi masalah..cikgu pun senang sket nak bagi tumpuan kat sapa...tp elok jugak bagi kat bos2..

So bila kita terangkan sesuatu masalah..kita tahu yang dia paham masalah kita..nnti kang dia kata dia paham..

tp sebenarnya pun dia tak paham..atau buat2 tak paham...hehehehehe..

Amacam..order satu la..bagi kat bos..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...