Klik Klik

Thursday, September 29, 2011

Bila Namewee Mengamok Lagi!!

Sapa tak kenal mamat nih..hebatkan...dari rakyat biasa kini diangkat menjadi pengarah filem nasi lemak2.0..
Aku tak nak komen banyak...aku tak kenal dia..aku kenal dia pun sebab dia pandai mengadun video..tetapi dia mengata sesuatu yang buruk..mgkin dia ada sebab..tp tu lantak dia lah...

Suka aku menyatakan..bila kita pernah wat buruk kat orang.. x semua orang boleh memaafkan kesalahan kita...tambah lagi bab2 menyentuh isu sensitif.. x pe la bro ..itu hak ko la bro...ko rasa cara ko betul.. itu pun hak ko jugak..lagi pun sekarang ni dah takder ISA...dulu pun masa ader ISA pun tak ada apa2 tindakan kan.. so ko di pihak betul la tu...kita kan ader Law..ramai kot org back up ko..Selamat Maju Jaya yer..

Nak tgk klip video terbaru dia ..klik SINI,
Nak tgk kenapa dia marah sgt.. Klik SINI.

Ops lupa..nama korang ade ker dalam wikipedia.. x der kan..dia ada..klik SINI.

1 comment:

uratmata said...

ralat tengok orang yg pergi tengok cerita tu dan yg boleh berlakon bawah arahan dia walau dah tau sapa director dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...