Klik Klik

Monday, July 11, 2011

Malaysia Vs Arsenal - Mampukah Sejarah Berulang

Aku rasa ..ramai yang bersetuju..kalo aku kata..bila team2 besar EPL datang sini..
Diaorang main2 jer..bukan nak main beria pun..takut injured..
So..senang citer..orang tu nak cakap.. x payah g stadium la..x berbaloi..
Kalo ko x nak pergi tak apa la..
Jgn la bagi statement menghasut plak..hehehe..

Iklan jap..

















So kalo nak pergi..tu adalah harga tiket..
Sedikit tips..orag cakap..biasa nya beli je tiket murah..kalo orang tak ramai ..
Ader je peluang nak duduk tempat yang mahal tu..hahaha..
Ni..x tau la betul ke idak..tp ..kawan aku cakap..itu la realiti nyer...

So berbalik semula pada tajuk di atas..
Mungkin ade yang tak tahu kot..
Kita pernah menang ngan Arsenal wehh.. x caya..jap arr.. gua google..







Haa..kan aku dah cakap..kita pernah menang 2-0 lagik..tahun 70-an..
Masa tu Allahyarham Mokhtar Dahari yang score..kompem gol lawa masa tuh..

Tp x sure la plak waktu Arsenal dok tangga berapa liga EPL..x kan tercorot kot..
Kalo tercorok takde pekdah nye nak datang malaysia kan..

Yang aku nak cakap..x mustahil kita bule menang!!..Percaya lah!!..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...