Klik Klik

Monday, July 4, 2011

Bodoh Tak Boleh Di Ajar, Pandai Tak Boleh Diikut !

Citer pasal saper nih?..
Tgk jer entri cam nih..terus je pk nak menghentam seseorang..hehehe..
Lumrah..manusia..pk negatif dulu..

Aku bukan nak tuju kat sapa2 pun...
Pada diri aku sendiri lar..sapa lagi..
Kadang2 diri sendiri yang bersikap macam nih...
Rasa diri dah cukup pandai, dgn ilmu, dgn jawatan..tp malangnye..x bole jadi ikutan pun..

Atau..
Dah rasa diri kita bodoh..tp..tak bole diajar plak..
Mengapa agak nye kan...

Tanya balik soklan tu pada diri sendiri...
ada jawapan..belum ada...
x apa..
cari lagi..
teruskan usaha..
jgn putus asa!..

Jadi lah orang bodo yang boleh diajar..dan orang pandai yang boleh dikut..

1 comment:

belog amiyo said...

jangan jadi bodoh sombong. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...