Klik Klik

Thursday, June 30, 2011

Kenapa Semalam Pakai Baju Biru ??


Tahniah..

Semalam kita menang 2-1...
Tp orang cakap ..bekalan ni tak lah berapa cukup nak bawak kat taiwan nanti...

cuma...korang perasan x...naper ekk..biasa home kita pakai baju kuning kan..kan..
Ke aku yang salah...
Mmm.. x perlah..aku tak nak timbulkan aper2 provokasi pon...
Cuma skang nih..cam fobia plak kalo sebut pasal kuning2 nih..

Bukan dulu..warna kuning melambangkan Raja ker..aii..sejak2 akhir nih.. warna pon boleh jadi isu..
Adoi...
X per lah..bukan per..kesian kat penyokong2 yang pakai baju kuning belang hitam dtg stadium..
Apa pun..tunggu la 3 Julai..harap jgan la sampai x basuh baju tuh..hehehe..

Any way..pakai la jersi warna apa pun..kami setia menyokong..yang penting menang..

Go..Tiger ..Go...

3 comments:

Farhana Jafri said...

perasan!! ingtkan aku sorang je.. xbest plak tgk dorang pkai baju wrne biru.. kuning tu kn ssuai ngn dorang.. Harimau malaya plak~~

jemput singgah ANASAURUS :)

doulnut said...

diorang pakai baju biru kerana semua baju kuning telah ditempah/dibeli oleh peserta perhimpunan B****H untuk 9 Julai nanti. Haha

Unknown said...

patut home game pakai baju home; away game pakai baju away

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...