Klik Klik

Saturday, February 5, 2011

Grand Theft Auto - Satria GTI

Ni sempena cuti raya cina ni..ramai yang balik kampung..rumah dah kunci elok2 ker??..suis2 lampu dah tutup?..Especially yang kat bilik air tu..ha..check jgn tak check...dapur gas..sterika??..check seme ekk..

Ni nak citer sket la..seingat aku..citer pasal orang 'aim' nk curik kete satria gti ni bukan perkara baru..masa aku kat univ dulu pun bising2 gak..tp semalam..kenyataan media kat bawah nih..

Pegawai Turus Cawangan Risikan Jenayah (D4) Kuala Lumpur, Deputi Supritendan Muhammad Ismail Muhammad Yusof berkata, sepanjang tahun lalu, polis menerima sebanyak 738 laporan kecurian kereta.

Katanya, daripada jumlah itu, hampir 70 peratus kenderaan yang hilang terdiri daripada kereta nasional termasuk 60 buah daripadanya adalah Proton Satria GTI.

Mengejutkan gak..ingat ker dah suam2 dah satria gti..tp masih jadi pilihan utama pencilok-pencilok kereta nih..sekarang ni dah mcm2 alat yang canggih manggih boleh digunakan bg memastikan thp keselamatan kereta kita terjamin..mgkin x salah kalo berbelanja sket..Adios..

1 comment:

BLADE EDGE said...

salam bro..

mmg baru2 ni ada dgr berita pasal kecurian kereta2 satria GTI ni..sbb alat ganti murah..

kereta pun jenis sedap nk pecut..dgn kereta2 skali la patut kene kebas..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...