Klik Klik

Saturday, January 29, 2011

Tenang Semakin Bergelora!!

Esok..rakyat di DUN Tenang akan membuang undi..blog aku bukan blog politik..nak g 'bukak kain' mana2 atau sesiapa pun..

aku cuma nak bagi nasihat umum atau pesanan penaja..yang mana..keluarlah mengundi..yang muda2 tu..kalo rasa tak tahu nak sokong mana..apakata malam ni ..bangun tahajud..wat ishtikharah sekalik..mana tau..dapat mimpi sebelum subuh pagi esok..nak pangkah mana satu..

Lagi satu..aku tak mau la ..nak dengar adaer gadoh2..baling2 batu ker..pancitkan tayar kereta orang ker..malu laa..kita dah bertamadun..tambah2 lagi..sekarang orang makin pandai..so ..yang tu aku tak nak dengar kat buletin utama mlm esok ek...ok.tu jerr..

Selamat Mengundi !!!

3 comments:

dwaty said...

blogger baru ker???? salam perkenalan...

kay_are said...

2 sebab malas nak amek tau pasal politik bile tengok dorang bersidang, kalah budak2 gaduh time kecik2 dulu.

BLADE EDGE said...

salam bro..

lama xdtg sini..

tu la politik..kalo time ngundi buat perangai elok2 kan bagus..

duk main baling2 kerusi pulak..lg burukkan keadaan ada la..pastu parti sana tuduh2 sini, vice versa...bila nk sudah kalo gitu???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...