Aku Pasrah


Setelah hampir 17 hari aku tak meng"update"..kini aku kembali...
Terlalu byk dugaan yang menimpa di penghujung tahun 2010..buat aku terduduk..memuhasabah diri ini..

Ternyata..Allah itu Maha Adil..Dia dah menyusun segalanya untuk kita..
Kadangkala kita terlalu taksub menghitung dugaan yang menimpa diri kita.. tapi terlupa dan alpa mensyukuri nikmat yang kita dah miliki selama ini..

So..aku dah tetapkan Azam aku tahun 2011.Tak perlulah aku kongsi kat sini..mungkin bukan platform yang sesuai utk dikongsi pun.Semoga Allah terus Merahmati Kita...InsyaAllah..

Dan aku akan teruskan ..perjuangan aku sebagai Blogger Yang Masih Terlalu Kerdil Ini...

Comments

aemin said…
rilek bro ezzu.. semua dugaan yang datang tu sebolehnya kita anggap sebagai ujian dari Allah kepada kita. Yang penting kita redha dan tak berputus asa.Mungkin ada silap kita dimana-mana yang kita tak perasan. Chill bro..

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel