Terima Kasih a.k.a Arigatou!

Seperti biasa...segmen ini dibawa khas oleh:



Bagi memudahkan lagi pemahaman korang..cerita berbentuk gambar disertakan..

Ceritakan satu peristiwa yang korang tak dapat lupakan berkaitan TERIMA KASIH .

Kalo..pasal blog ni..org yang paling byk bagi semangat ..sapa lagi ..Bro Ben la..x caya..baca sini.
kat entri tu pun aku dah ucap tq pada dia...bkn per...Bkn setakat  kat alam maya jer..bila jumpa live pun.. x segan silu bagi tips..kalo dia tamak..tak payah bagi tips pun kat aku..yer la..baru jer jumpa..takkan nak citer lebey..sbb tu aku tak pelik kalo orang suka singgah blog dia..pastu share plak link kita kat blog dia..hah..berduyun2 la org tgk blog kita plak..ni bkn setakat sharing is caring nih..siap bagi sharing profit ..so apa lagi..tak reti2 nak ucap terima kasih Ben...bkn nak 'jek' lebey..mmg realiti pun..kalo takde moral support cam nih..rasa..dah lama berkubur dah pun..




Bagaimanakah nak menyemai sikap berterima kasih di kalangan kita ?


Semuanya soal hati..InsyaAllah..kalo hati tu betul2 nak ucap terima kasih..kompem perkataan tu terkeluar sendirik!!.





Ucapan terima kasih yang paling ikhlas korang pernah terima dari siapa dan apakah cerita disebalik itu ?

Dari seorang pakcik yang sesat nk g hospital putrajaya..sbbnya..aku bukan bagi tunjuk arah dah..aku bawak dia g samapi hospital tuh..bkn apa..dah memang lalu situ..nampak dari muka dia..ihklas ucap 'Terima Kasih ye nak"..


Secara jujur , adakah anda terlupa mengucapkan terima kasih pada seseorang , hari ini ?

Ada..kat makcik cleaner yang amik sampah kat bilik aku tadik..sorry..aku mmg emosi sket pagi tadi..tetiba nak kena 'habiskan' kerja org lain...erkk..kalo makcik sempat singgah blog aku..Terima Kasih ekk..ari isnin nanti saya ucap balik...

Comments

tengkorakemas said…
terima kasih tag saya bro utk join blog larian.. :D

dah buat pun

http://tengkorakemas.blogspot.com/2010/12/sampai-bila-nak-gear-1.html

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel