Klik Klik

Sunday, December 12, 2010

Mimpi Ular

Kawan aku cakap ..dia mimpi ular malam tadi..dia tanya aku petanda apa ek..mmm..kalo tak salah kalo kena patuk tu..ada orang nak masuk meminang..haa..aku ckp..'nak menggatal' lah tuh..hehehe..

Sebut pasal ular..pernah tgk tak apa akan jadi binatang yang kene tulan ngan ular..ye lah..ular ni bukan kunyah pun..telan sebulat suara gitu... rupa-rupa nya makan masa lama gak nak 'hadam' makanan tuh..tak caya tgk gambar kat bawah..



3 comments:

misz myza said...

sy x suka ular... euwwwwwww....

Jo Qusary said...

kalo mimpi bunuh ular, maknanya ada org dengki kat kita...

apai said...

x luka pula perut ular tu ada tulang dlm perut.aku rasa kandungan asid dlm perut ular tu tinggi kalau x mcmana tulang tu nak reput.Tulang dinasour yg dah mati berjuta2 tahun pun org bole jumpa lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...