Klik Klik

Wednesday, December 15, 2010

Korang Pernah Terfikir Tak?

Yang ni mmg menarik..rasanya kalo kita dapat wat sendirik lagi la menarik!!! apa bende..nih..gamabr2 kat bawah nih..kalo bole snap picture kita..sama apa yang kita wat 10 or 20 tahun yang lepas kan menarik kan..mmg jadi nostalgia larr..mari kita lihat...










Menarik kan..skarang ni lagi senang..kita snap je gambar lama kita (kompem la gambar yang pakai negatif / mana ada softcopy2 nih) ...pastu snap balik gambar kita skang ..dlm keaadaan/tempat yang sama macam dulu...Mesti syok kann...

3 comments:

GreenAppleKu said...

Memang best. Cam reunion ler pula. Selepas 17 tahun meninggalkan alam persekolahan, bila jumpa semula semua dah bekeluarga. Yang tomboy semasa sekolah dah bertudung litup. Memang kenangan terindah.

tengkorakemas said...

tryla buat gambar bro :D

Irwan said...

wa dah buat bro, sila komen...

http://mywifenkids.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...