Klik Klik

Monday, December 13, 2010

2 Alam Kurang 2 Kosong

Err..pe citer nih..takde..smlm baca dlm paper pasal citer 2 Alam..ala..yang kata nak cecah 40 juta tu la..emm..pecah panggung tu la..

Aku tak nak memperkecikkan citer nih..tp terbukti la..kita sebenarnya kene memahami SEJARAH..apasal pelak kann..ye lah..mewajibkan pelajaran sejarah kat sekolah tu..mmg langkah yang tepat gilerrr...sbb aper..kalo kita nak wat sesuatu perkara..kita mesti kaji sket..latar belakang dia..aku tak kisah kalu dia mmg optimis giler nak capai 40 juta tuh..tp..kene berbalik la pada sejarah industri perfileman kita..setakat ni ..jumlah terbesar berapa..mampukah kita..

So..pada aku..buat apa2 hal kene la sederhana la kan..Jgn lebey2..
Yang aku nak bgtau..citer 2 Alam ni terkurang dua kosong..sbb jumlah kutipan dia...430,000 so..kurang dua
kosong lar!!!

2 comments:

zaMir said...

haa...betul2....
jom undi saya BPM 2010... no. 58 @ kumpulan 2....tq...

http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/2010/12/undian-dibuka.html

apai said...

Kesian krg 2 kosong je xpe lah ari ni aku bermurah hati sedekahkan 2 kosong.Tu lah diorg berlagak sgt.org yg dah jadikan filem dah mknan harian dia pun x berlagak mcm tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...